Usein kysyttyä

Askarruttaako sinua jokin buukkauspalveluun liittyvä asia? Ennen kuin otat suoraan yhteyttä, katso tältä sivulta vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin.

  • Millainen soittaja soittaa puhelut?

    Soittaja valitaan aina asiakaskohtaisesti. Solmian tiimissä työskentelee kokeneita osaajia, joista jokainen edustaa vahvalla ammattitaidolla. Sen lisäksi on kuitenkin tärkeää, että soittajan tyyli sopii asiakkaan tyyliin ja aihepiiri tuntuu soittajan mielestä mielekkäältä. Näin pääsemme parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen. Tutustu myös Solmian tiimin esittelyyn!

  • Saanko tutustua soittajaan etukäteen?

    Kyllä! Soittajan ja asiakkaan yhteisessä puhelinkeskustelussa on hyvä mahdollisuus tutustua ja käydä läpi asiakkaan toiveita.

  • Miten soittaja briiffataan?

    Soittajan briiffaa pääsääntöisesti Solmian toimitusjohtaja Tiina Hurme, mutta myös asiakas itse voi halutessaan osallistua soittajan briiffiin. Käytännössä briiffi tapahtuu joko tapaamisella, puhelinpalaverilla tai skype-palaverilla. Soittaja käy perehdytyksessä läpi sekä asiakasyrityksen tietoja että soittokampanjan tavoitteita.

  • Onko soittajia kampanjassa yksi vai useita?

    Kampanjan kokoluokasta riippuu montako soittajaa tarvitaan. Pienemmille kampanjoille valitaan vain yksi soittaja, mutta tarvittaessa soittajia on useita.

  • Sanooko soittaja soittavansa Solmialta vai meiltä?

    Myynnin edistämiseen liittyvissä puheluissa edustamme aina asiakasta. Tarjoamme ulkoistettua palvelua, eli soitamme asiakkaan nimissä. Poikkeuksena tähän ovat asiakastyytyväisyyskyselyt, jotka soitamme Solmian nimissä. Tämä johtuu siitä, että asiakkaan on helpompi vastata avoimesti ulkopuoliselle taholle.

  • Kuinka suuri osa soitoista päätyy tapaamisiksi tai soittopyynnöiksi?

    Tämä riippuu mm. soitettavasta toimialasta, alan kilpailusta, soittojen ajankohdasta ja kohderyhmästä. Voimme suunnitella yhdessä tavoitteet kampanjalle.

  • Palvelu maksetaan tuntihinnalla. Millainen riski on sille, ettei tulosta tulekaan?

    Yhteistyö aloitetaan aina 14 soittotunnin kokeilulla, eikä erillistä kampanjan aloituskulua ole. Kokeilun aikana seuraamme tarkasti työn etenemistä, ja pystymme tekemään myös nopeita muutoksia tarpeen vaatiessa. Solmian periaatteisiin kuuluu myös se, että kerromme avoimesti, mikäli koemme, että teidän palvelua/tuotetta ei kannata markkinoida puhelimitse.

  • Mistä saamme rekisterin soittoja varten?

    Myynnin edistämiseen liittyvissä kampanjoissa rekisterin voi laatia veloituksetta Solmia. Käytämme pääsääntöisesti apuna Fonectan tietokantaa. Rekisterin sisällön suunnittelemme yhdessä asiakkaan kanssa. Mikäli asiakkaalla on käyttämätöntä rekisteriä, jonka läpikäyminen on perusteltua, käytämme mielellämme myös sitä. Tällaisia rekistereitä ovat mm. asiakastilaisuuteen osallistuneet, unohdetut asiakkaat, nettisivuilla kävijät, aiemmin ostaneet tms.

  • Myyttekö palvelua buukkausperusteisella hinnalla?

    Emme myy. Solmia tarjoaa laadusta ja kokonaisvaltaista puhelinpalvelua tuntihinnalla. Mikäli tämä hinnoittelumalli ei ole teille sopiva, voitte kysyä meiltä suosituksia muista alan toimijoista.

  • Buukkaatteko käyntejä myös kuluttaja-asiakkaille?

    Solmia palvelee vain B2B buukkausten parissa. Voitte halutessanne kysyä meiltä suosituksia muista alan toimijoista.

  • Kuka laatii kysymykset asiakastyytyväisyyskyselyyn?

    Pääsääntöisesti laadimme kysymykset yhdessä asiakkaan kanssa, mutta tässä toimimme tilanteen ja asiakkaan toivomusten mukaan. Kysymykset voi toimittaa joko itse, tai ulkoistaa koko kyselyn suunnittelun Solmialle.

  • Tekeekö Solmia sähköpostitse asiakastyytyväisyyskyselyitä?

    Emme tee. Solmia toteuttaa asiakastyytyväisyyskyselyt aina puhelimitse.

Esitä kysymys!

Kysymys

Jätä meille tarjouspyyntö!

Tarjouspyyntö