Asiakastyytyväisyyskysely

Asiakastyytyväisyyskyselyiden avulla voit saada hyödyllistä tietoa asiakkaiden ajatuksista oman palvelun ja myynnin kehittämistä varten.

Asiakastyytyväisyyskyselyillä arvokasta tietoa

Asiakastyytyväisyyskyselyt ovat erinomainen keino kerätä tietoa asiakkaiden ajatuksista oman palvelun ja myynnin kehittämistä varten. Voimme toteuttaa asiakastyytyväisyyskyselyt joko kokonaisvaltaisena palveluna suunnittelusta loppuraporttiin saakka, tai tarjoamme pelkän toteutuksen puhelimitse itse rakentamaanne asiakaskyselyyn. Asiakastyytyväisyyskyselyt toteutetaan puhelimitse asiakkaamme toimittamaa rekisteriä käyttäen. Laadimme yhdessä tavoitteet kyselyn laajuudelle. Kyselyt palvelevat niin B2B- kuin B2C-yrityksiä.  

Säästä aikaa ja rahaa!

Sitä saa, mistä maksaa; ja meidän palvelustamme maksaessa saat taatusti ammattitaitoista ja tuloksellista jälkeä!

Hinta 39 €/tunti.

Pyydä tarjous

Säännöllisyys avain asiakastyytyväisyyskyselyissä

Asiakastyytyväisyyskysely on hyvä toteuttaa säännöllisesti, jotta tiedätte, mihin suuntaan asiakaspalvelun kehitys on menossa. Asiakastyytyväisyyskysely voidaan myös rakentaa ennen/jälkeen-metodilla, mikäli yrityksessänne on ajankohtaisia koulutuksia tai muita muutoksia. Kun tavoitteenanne on kehittää asiakaskokemusta erityislaatuiseksi ja kaipaatte ratkaisuja asiakastyytyväisyyskyselyssä esiin nousseisiin haasteisiin, suosittelemme yhteistyökumppaniksi Palvelumuotoilu Paloa.  

“Säännölliset asiakastyytyväisyyskyselyt ovat oiva keino kerätä tietoa palvelun ja myynnin kehittämistä varten.”

Mitä hyötyä on asiakastyytyväisyyskyselyistä?

  • Mainio keino kerätä tietoa asiakkaiden ajatuksista palvelun ja myynnin kehittämistä varten
  • Voidaan toteuttaa joko kokonaisvaltaisena palveluna tai pelkkänä toteutuksena
  • Kysyelyt palvelevat niin B2B- kuin B2C-yrityksiä
  • Kyselyt voidaan tarvittaessa rakentaa myös ennen/jälkeen-metodilla.

Jätä meille tarjouspyyntö!